ZARZĄD LOKALI MIEJSKICH
 KONTAKT
 DEKLARACJA DOSTĘPNOŚCI
 LOKALE DO WYNAJĘCIA
 ZAMÓWIENIA PUBLICZNE
 PRACA W ZLM
 REGULAMINY
 PRAWO
 FINANSE
 
 
 
ZARZĄD LOKALI MIEJSKICH >> Charakterystyka
 



Zarząd Lokali Miejskich jest jednostką budżetową Gminy.
 
Przedmiotem działania jest gospodarowanie powierzonym zasobem komunalnym Miasta Łodzi i Skarbu Państwa, obejmującym zasób mieszkaniowy, lokale użytkowe, garaże, urządzenia komunalne i nieruchomości gruntowe.

 
Zarząd  Lokali Miejskich powstał na mocy Uchwały Rady Miejskiej w  Łodzi Nr XXIII/561/16 z dnia 20 stycznia 2016 roku i przejął w administrowanie cały zasób lokalowy objęty granicami administracyjnymi Miasta Łodzi.

 
Posiadamy wysoko wyspecjalizowaną i profesjonalnie przygotowaną kadrę pracowniczą.

 
Pracownicy posiadają wszelkie kwalifikacje oraz uprawnienia zawodowe wymagane do profesjonalnej obsługi nieruchomości, w tym licencje zarządcy nieruchomości nadane przez Urząd Mieszkalnictwa i Rozwoju Miast oraz uprawnienia budowlane.
 

































Osoba, która wytworzyła informację: Iwona Zan
Osoba, która odpowiada za treść dokumentu: Iwona Zan
Osoba, która wprowadziła informację do serwisu: Piotr Biernacki
Data wytworzenia informacji: 2016-04-19 07:06:55
Data ostatniej aktualizacji: 2020-09-28 15:03:58
Data wprowadzenia informacji do serwisu: 2016-04-19 07:20:27