|
ZARZĄD LOKALI MIEJSKICH | | |
| |
| |
| KONTAKT | | |
| |
| DEKLARACJA DOSTĘPNOŚCI | | |
| LOKALE DO WYNAJĘCIA | | |
| |
| |
| |
| |
| ZAMÓWIENIA PUBLICZNE | | |
| |
| |
| |
| |
| |
| PRACA W ZLM | | |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| REGULAMINY | | |
| |
| |
| |
| PRAWO | | |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| FINANSE | | |
| |
| |
| |
| | |
|
|
|
|
ZARZĄD LOKALI MIEJSKICH >> Charakterystyka |
|
Zarząd Lokali Miejskich jest jednostką budżetową Gminy. Przedmiotem działania jest gospodarowanie powierzonym zasobem komunalnym Miasta Łodzi i Skarbu Państwa, obejmującym zasób mieszkaniowy, lokale użytkowe, garaże, urządzenia komunalne i nieruchomości gruntowe.
Zarząd Lokali Miejskich powstał na mocy Uchwały Rady Miejskiej w Łodzi Nr XXIII/561/16 z dnia 20 stycznia 2016 roku i przejął w administrowanie cały zasób lokalowy objęty granicami administracyjnymi Miasta Łodzi.
Posiadamy wysoko wyspecjalizowaną i profesjonalnie przygotowaną kadrę pracowniczą.
Pracownicy posiadają wszelkie kwalifikacje oraz uprawnienia zawodowe wymagane do profesjonalnej obsługi nieruchomości, w tym licencje zarządcy nieruchomości nadane przez Urząd Mieszkalnictwa i Rozwoju Miast oraz uprawnienia budowlane.
| Osoba, która wytworzyła informację: Iwona Zan | Osoba, która odpowiada za treść dokumentu: Iwona Zan | Osoba, która wprowadziła informację do serwisu: Piotr Biernacki | Data wytworzenia informacji: 2016-04-19 07:06:55 | Data ostatniej aktualizacji: 2020-09-28 15:03:58 | Data wprowadzenia informacji do serwisu: 2016-04-19 07:20:27 |
|
|
|